Green Camp
Green Camp er en litt annerledes bærekraftskonferanse med konkret fokus på kommunikasjon og synlighet av bærekraftige tiltak. Konferansen har de siste to årene samlet mer enn 200 små og store bedrifter, organisasjoner og myndigheter.
I 2025 har vi bare fem år på oss til å nå Paris-målene. Vi som jobber med kommunikasjon og markedsføring kan skape positiv endring med våre verktøy og vår kraft. Kommunikasjon gjør forskjell og endrer holdninger.
Kreativitet og samarbeid er avgjørende nøkler for at vi skal få til den grønne omstillingen fort nok. Green Camp er en arena der vi utveksler verdifull kunnskap og erfaringer gjennom en hel dags konferanse, der de aller beste kreatørene og bransjeekspertene deler sine innsikter.
Green Camp er en bærekraftskonferanse med fokus på kommunikasjon og samarbeid. Gjennom en hel dag vil du få muligheten til å lære av bransjeeksperter og få verdifull kunnskap om hvordan
du kan bidra til en bærekraftig utvikling. Vi håper du vil være med oss på denne lærerike dagen og bidra til å fremme en mer bærekraftig fremtid.
Vi sees på camp!
Foredrag
Workshops
Digg mat
Hvorfor arrangeres Green Camp?
Green Camps visjon er å bidra til en mer bærekraftig fremtid. Vi tror at gjennom å dele kunnskap, inspirasjon og verktøy med deg som jobber med kommunikasjon av bærekraft, kan vi bidra til å skape en positiv forandring i samfunnet. Vi jobber for at Green Camp kan være en viktig møteplass og et sted for samarbeid med et felles mål om å nå FNs bærekraftsmål.
Vi har stor tro på at det er samarbeid som må til for å løse alle oppgavene vi står foran.
Lanserer podcastserie med Bauer Media
Green Camp 2022 ble en møteplass og et rom for læring, og mange applauderte initiativet. Ambisjonene er ikke lavere i år. For første gang i Norge vil en samlet kommunikasjonsbransje stille seg bak et slikt initiativ. Alle foreninger som jobber med kommunikasjon og markedsføring, vil nå jobbe sammen med oss for å utvikle Green Camp videre, noe vi er svært stolte over. Kreativt Forum, Kommunikasjonsforeningen og Markedsføringsforeningen i Oslo og Markedsforbundet har alle takket ja.