Green Camp

Max Allum Næss

Strategisk Leder for kreativ avdeling
EssenceMediacom

Gjennom solid innsikt, kreativitet og strategisk bruk av påvirkere, har Nyt Norge ikke bare endret holdninger, men også økt forståelsen for hvorfor norsk mat er viktig. Dette er historien om hvordan data, analyse og samarbeid kan forvandles til konkrete resultater – og en sterkere tilknytning til norsk matkultur.

Vil du lære hvordan man bygger en kampanje som virkelig gjør en forskjell? Dette foredraget gir deg unike innblikk i en prisvinnende prosess som kombinerer innsikt, kreativitet og effektiv kommunikasjon.

Foredrag

Bli med på et prisvinnende dypdykk i strategisk kommunikasjon
Max Allum Næss
Strategisk Leder for kreativ avdeling
EssenceMediacom
Inga Oskal Eidsvåg
Kommunikasjonsrådgiver
Stiftelsen Norsk Mat
Eirik Lyssand
Influenser
Team Tomorrow
Emilie Voe Nereng
Influenser
Team Tomorrow